A szem a lélek tükre...De mi a lélek szeme?

Leírom néha

Leírom néha

kb. 1046 napja

2015. március 03. - cincinnatusz

 

Kiszámoltam. 1017 napja vagyok szerelmes életem párjába. Már 8 hónapja a felesége vagyok. Szóval van egy CSODÁLATOS férjem. Van egy tündéri kistacskóm, Faxni, aki felváltva szerelmes belém és a hősugárzóba. A világ legragaszkodóbb és legfázósabb kutyája. Van két macskánk, Cirka és Csali, akik a héten legalább 6 egeret fogtak fejenként és még csak szerda van. Itt-ott lyukas néha a bundájuk, m folyton vmi galibába keverednek. Van egy 0.7 hektáros telkünk Monoron egy erdő mellett egy kis dombbal a közepén. Valóra vált mesevilág. Van egy VW Polonk, ami nem is olyan öreg, de szépen lelaktuk, m egyrészt elég gányul vezetek, másrészt utálok kocsit takarítani és Faxni orr- és lábnyomata mindenhol ott van. A központi zárja is elromlott és néha az ablakon kell kimászni. Van egy lakóházzá alakított, 6,5 m-szer 2,5 m-es lakókonténerünk, ami kívül-belül olyan szigetelés kapott a szüleinknek köszönhetően, h mínusz fokokban is lejjebb kell tekerni a fűtést éjszaka. Van egy retro polcom, ami tele van a plüss állataimmal, mécses tartókkal, üres Maci kávés dobozokkal. Van egy telefonom, amit végre megtanultam kezelni, de januárban 2szer is belejtettem a WC-be és azóta világít egy kis piros lámpa a hátoldalán, nem jó a kamerája sem és utálom, m mindig lenémítom az arcommal beszélgetés közben. Van egy mosó-szárítógépem, amin annyi gomb van, h még így 3 hónap után is minden mosás előtt az útmutatóból keresgélem ki, h mit kell megnyomni. Van 24 képünk a falon, amikben összesen 64 db fénykép van rólunk, a családunkról, az állatainkról, az esküvőnkről. (Nem sok, ha úgy gondolunk rájuk, hogy lelkünk emlékeinek kivetülései.) Van egy menő Star Wars-os kötött pulcsim, amit Mátétól kaptam a szülinapomra. Kicsit nagy, de lehet, kimosom 90 fokon. Ilyen gomb van a mosógépen. Van egy álomcsapda nevezetű, logós izénk, amit Nixitől kaptunk nászajándékba és a macskák mindig a rá aggatott tollakat nézik, ha vmi kis szellő megmozgatja. Aztán van még egy 32 éves kenyérpirítónk, amiben kézzel kell megfordítani a kenyeret időben. Vicces lenne tudni, h vajon hányszor égettem szénné már kenyeret benne. Van egy nagy Wok tálunk, amit Gyöngyiéktől kaptunk nászajándékba. Én egyszer használtam, de azóta sem lehet eltávolítani az égett foltokat az aljáról. Van egy fekete csizmám, amit még középiskolában vettem, idestova 11 éve. Sarka nem nagyon van már, de legalább még kopog. Van egy fából készült játék kacsám, ami kattog és mozgatja a fejét, ha húzod a zsinorját elöl. A német turiban vettem 150 Ft-ért. Egy dobozban tartom, amibe gyerek holmikat gyűjtögetek a leendő gyermekeinknek. Van ricinusolajos manna hajmosós szappanom, amiben nagyon hiszek, m hinni akarom, h még megnőhet a hajam. Tavaly az esküvő előtti hónapban leégettem hajvasalóval a hosszú fekete tincseimet és 22 cm-t kellett vágni belőle. Sírtam. Nem is lehetett olyan hajam, amilyet megálmodtam. Van egy menyasszonyi ruhám, amit Sárival vettünk, és amikor felpróbáltam könnyes szemmel mondta, h „Ez a te ruhád.” Van egy extra kényelmes bemelegítő alsóm, amiből nem jön ki sehogy sem egy olajfolt, m nem mostam ki 3 napig, miután lecsepegtettem. Mindig ez van rajtam. Van egy Disney hercegnős bögrém, amit Anyától kaptam egyszer régen és 2 hónapja mosogatás közben eltört, de Máté megragasztotta, viszont nem lehet használni, m leázik a ragasztó. Van egy fényképem Karancsi Papáról, ahogy megpuszil, amikor 10 napos kisbaba vagyok és én fintorgok, m szúr a bajusza. Van egy sárga takaróhuzatom, amit csak azért szeretek, m Apáé volt még Debrecenben. Van egy hanglemez formájú falióránk, amit Csöpkééktől kaptunk nászajándékba kiszúrásból, m nincsenek rajta számok és én még számokkal sem tudom leolvasni a nem digitális órákat. Van adventi naptárunk, amit apósom feleségétől kaptunk. 24 kis boríték karácsonyi idézetekkel. De olyan jók, h nem csak karácsonyra valók. Még pontosan 2 korty van a reggeli kávémból, de már lehet, h nem iszom meg. És most jöttem rá, h rosszul számoltam, m Mátéval 2012. május 20.-án jöttünk ugyan össze, de én már hamarabb lettem belé szerelmes. Kb. 1046 napja. És pont ennyi ideje érzem, h megvan mindenem, amire valaha is vágytam.   

A bejegyzés trackback címe:

https://cincinnatus.blog.hu/api/trackback/id/tr847238729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása