A szem a lélek tükre...De mi a lélek szeme?

Leírom néha

Leírom néha

tudom, hogy tudod

2010. április 24. - cincinnatusz


   Reggelbe tört álmok után kapkod a hajnali harmat, de az egyedüllét terhe koszos tócsákba gyűlik össze a gyémánt szőlőszemek rubintos varázsán.


   Áldott súly alatt nyög ez a nap. Veled álmodtam. Veled és nélküled.


   Egy gyenge tavaszi szellő légörvényt kavart, te a közepébe löktél és én így tudtam meg, hogy a csillagos égbolt a Menny lyukacsos szőnyege. Onnan lopott hangszerrel játszottam el neked a pille felhőkbe zárt, színes angyalok mámoros balladáját, de te a fekete-fehér szivárványon csúsztál inkább tovább az örjöngő vulkán lávatengerébe.
   A varázsszőnyegünket rongyokra tépted szét és én még mindig a meggyűrt szálak között bújkáló, jelentéktelen szavak kisebbnél-kisebb darabjait rakosgatom egymás mögé.
   Palackba zártam szellememet, de nem kívántam többé és a szívem fojtó lüktetése hosszú repedéseket vésett a fáradt üvegbe. Összetörtél. Minden darabra apró pillangók álom-szárnycsapásai vésik bele a nevedet reggelre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cincinnatus.blog.hu/api/trackback/id/tr471959376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása