A szem a lélek tükre...De mi a lélek szeme?

Leírom néha

Leírom néha

nagy poén...

2009. január 03. - cincinnatusz

A 3. generáció vagyok. Nem pedig Nóri. De persze nem megbántani akart. Ő csak viccelt.

 

Amikor azt mondta, h szeret, amikor játszott velem és amikor összetörte a szívemet, nem megbántani akart. Ő csak viccelt.

Amikor azt mondta, h fontos vagyok neki és nem akar elveszíteni, nem akart megbántani. De csak viccelt.

Azt tudtam eddig is, h csak egy rossz vicc volt az egész és most már tudom, h ő volt az, aki viccet csinált belőle, de azt nem gondoltam, h ilyen jót nevet rajta.

Ennyi voltam. Egy szám. A harmadik. Nem akart megbántani, úgyh erre nem válaszolt. Tudta, h én nem viccelek. Végül, h azt bizonyítsa, h nem lealázni akart ezzel, azt mondta, h "Nyugi, lesz 4. és 5. generáció is." ... Ő el sem tudja képzelni, h ezzel a mondatával, h megbántott  ... és ráadásul nem is viccelt ...

 

  

   Ő nevet, a 3. generációnak fáj, Nóri pedig sír ...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cincinnatus.blog.hu/api/trackback/id/tr41025513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása