A szem a lélek tükre...De mi a lélek szeme?

Leírom néha

Leírom néha

anyci...ááá...:):)

2008. március 12. - cincinnatusz

Á, ez év vicceNagy mosoly... Hihhhhetetlen, h mennyit röhögtem rajta és ha eszembe jut még most is nehéz kigyógyulnom a vihogásból.
Két ismerősöm vmi szerelmetes évfordulót ünnepelt és megkértek, h adjam már át nekik az egyik szóbát, a hétvégén szülőmentes házunkban szombat estére, h kettesben lehessenek. Sírós, rózsás, lágy zenés, romantikázósok, úgyh telepakilták az egész szobát teamécsesekkel. Legalább 100 db ontotta a fényt a szobában (már mindegy lett volna, ha villanyt kapcsolnak amúgyNagy mosoly). Mikor indultak haza, mondtam nekik, h majd én kidobálom őket, nem gáz, de persze teljesen elfelejtettem és hát anya szobája volt igazából az, amit elfoglaltak. Anya híres a végtelen nyugalmáról meg az odaadásáról; nem egy olyan "Ki aludt az ágyacskában?" felháborodós, aki félti a sajátját másoktól, neki természetes, h megosztja, amilje van. Bementem hozzá este egy puszit adni. Már az ágyban feküdt. Odabújtam, ő megölelt és egy fél perc csend után azt mondja nekem:
- Kislányom, ki aludt a szobámban a hétvégén?
- Ööö...Miért?
- Mi ez a sok gyertya? Úgy érzem magam, mint egy krematóriumban.....
Nagy mosolyNagy mosoly


A bejegyzés trackback címe:

https://cincinnatus.blog.hu/api/trackback/id/tr671023922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása