A szem a lélek tükre...De mi a lélek szeme?

Leírom néha

Leírom néha

jelentem: én voltam!

2008. június 06. - cincinnatusz


Tovább terjedt a 'nem kellek' érzés. Már nemcsak a szívem nehéz, de a mellkasomon is ül valaki.

Nem attól esik szarul, aki már bebizonyította, h nem a barátom, m ha én nem kellek neki úgy, ahogy vagyok, akkor nem harcolhatok már érte. Hanem tőle esik nagyon rosszul, aki midenkinél jobban a barátom akart lenni és sokakkal ellentétben én úgy fogadtam el őt, ahogy van. De ha szerintük már nincs mit adnom, jobb, ha otthon maradok.

Van, akinek kevés vagyok. Van, akinek túl sok. Van, akinek nem elég jó... És van, akinek a barátja vagyok.
Vannak, akiknek számít a véleménye és vannak, akiknek nem.

És márcsak annyi, h természetesen minden az én hibám... :)


A bejegyzés trackback címe:

https://cincinnatus.blog.hu/api/trackback/id/tr731024955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása